Produkty firmy Apple zdobyły już uznanie użytkowników na całym świecie. Uchodzą za urządzenia niemal bezawaryjne, działające płynnie i nie generujące żadnych problemów. Nawet najlepszy sprzęt może ulec jednak usterce, a jego posiadacz staje wówczas przed niemałym problemem – co zrobić z urządzeniem? Jaki serwis wybrać, aby na nowo cieszyć się sprawnym sprzętem? Czy zaufać autoryzowanemu punktowi, czy postawić na nieco tańsze, ale niesygnowane logiem producenta serwisy? W tym tekście postaramy się rozwiać wszystkie Twoje wątpliwości i pokazać, że niezależnie czy chcesz znaleźć wart zaufania serwis Apple w Warszawie, czy w dowolnej innej miejscowości, najlepiej zaufać autoryzowanemu punktowi.

Co oznacza autoryzacja przez Apple?

Jak pewnie wiesz, logo producenta na swojej witrynie nie może umieścić ot tak każdy serwis. Aby zyskać zgodę korporacji na takie działanie, konieczne jest spełnienie szeregu wymagań, dotyczących obsługi klienta, używanych części, a także samych procedur naprawy. W zamian, naprawiający otrzymują know-how producenta, a także nieprzerwane wsparcie. Jakie wymagania musi spełnić serwis?

Najwyższy standard naprawy

W przypadku jeśli dany serwis marzy o podpisaniu umowy z Apple, musi wykazać, że jakość napraw jest naprawdę wysoka. Specjaliści w nim zatrudnieni delegowani są na odpowiednie kursy, gdzie uczą się odgórnie ustalonych procedur naprawy, przetestowanych na milionach urządzeń producenta. Co ważne, nauka odbywa się w oparciu o dostarczone przez samego wytwórcę materiały, co umożliwia dokładne zapoznanie się z budową konkretnych produktów, a nie tylko poruszanie się po omacku, na podstawie urządzeń innych marek.

Dostęp do wsparcia działu technicznego

Drugim istotnym czynnikiem wprost wpływającym na jakość wykonanej usługi jest dostęp serwisu do wsparcia technicznego producenta. O ile jest to mało istotne w przypadku podstawowych czynności, jak np. wymiana ekranu, do których serwisanci są doskonale przygotowani, o tyle jeśli zdarzy się przypadek poważniejszy, to zawsze mogą liczyć na instrukcje i radę bardziej doświadczonych specjalistów, zatrudnionych u producenta.

Tylko oryginalne części

Ostatni z najczęściej wymienianych, ale nie najmniej ważny czynnik – użycie wyłącznie oryginalnych części. W serwisach autoryzowanych przez producenta, używane mogą być wyłącznie najlepsze, bo oryginalne elementy. Za sprawą ich wymiany, nie doświadczysz takich problemów, jak pogorszenie jakości wyświetlacza, gorsze działanie klawiatury lub przycisków. Producent dba, aby oddawany po naprawie sprzęt nie ucierpiał w tym procesie, a Ty, żebyś mógł cieszyć się wysoką jakością komponentów, z których znane jest Apple.

Gwarancja – nie trać jej na marne

Czy istnieje osoba, która kupując urządzenie nie sprawdza czasu trwania gwarancji? No właśnie – raczej każdy użytkownik chce otrzymać jak najdłuższy okres bezpłatnych napraw. Nie każdy jednak wie, że także i naprawy w różnego typu serwisach, mogą wpływać na uprawnienia gwarancyjne i je wydłużać lub skracać. Przechodząc do meritum – wymiany w nieautoryzowanych punktach najczęściej wyłączają możliwość skorzystania z gwarancji, a te w serwisach sygnowanych logiem producenta sprawiają, że użytkownik zyskuje uprawnienia na nowo i w razie awarii może znowu liczyć na pomoc profesjonalistów.

Mamy nadzieję, że w powyższym krótkim tekście przedstawiliśmy argumenty, które przekonają Cię, że nie warto ryzykować i korzystać z usług niesprawdzonych przez producenta punktów. Autoryzowany serwis Apple Ursynów, Wola, Kabaty – każdy z nich zagwarantuje Ci najwyższą jakość wykonania i profesjonalną obsługę.